Pages

Friday, April 17, 2015

Mama Mell kembali..






Rupa tidak cukup tidur punyaa..peace 



Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Saya sudah kembali setelah sekian lama menyepi..ops bukan sengaja menyepikan diri, FYI = for your information..( amboii english intro gitu..silakan ambik plastik untuk tadah muntah anda..hihi ) Saya baru selamat habis berpantang ( walau baru 2 bulan tahap kejayaan pantang makan itu ini..sabarrr saja laa ) dan hari ini mulai merajinkan jari jemari klik sana situ untuk entry blog ni.
Hari ni saya tidak bercerita tentang bisnes, walhal tajuk blog ni macam ke arah cerita bisnes saja kan..semua pun boleh dimasukkan dalam blog ni sebenarnya..saya mama budak baru belajar okey..hihi

Alhamdulillah amanah Allah yang ketiga ni boy jugak..syukur tidak terhingga. Perasaan masa melahirkan anak ke2 dulu sangat berbeza dengan yang ketiga ni. Sangat-sangat berbeza..banyak positifnya. Hanya Allah yang tahu perasaan ini. Thank you kawan-kawan yang banyak mendoakan kesejahteraan saya. 

Sedikit terkekang masa saya untuk mengisi enty dalam blog ini, maklumlah sudah jadi mak baby lagi kan, pempaham laa kamurang geng-geng bloger sekalian. Tambahan pula, saya sedang membaik pulih blog ini, banyak penambahan yang akan dilakukan di dalam blog ini. Harap sabar menanti ya.

Entry hari ini saya suka mengongsikan perasaan bersyukur dengan kehadiran amanah Allah yang ketiga..inilah dia anak kami yang ketiga yang diberi nama Abdul Aqil. Hai hai dari baby..





baby baru 2 hari






Terima kasih papa tolong mandikan baby.





We love u dear lil caliph..moga menjadi anak yang soleh, berjaya dunia dan akhirat.







Sekian entry hari ini. Sebelum tu, mari aminkan doa saya ini untuk anakanda-anakanda kesayangan kami..

" Ya Allah..tambahkan kepada anak-anak kami..Kesihatan yang elok, kecerdikan yang tinggi..rezeki yang banyak dan halal dan kejayaan yang benar di dunia dan akhirat..amiiin ya Wahhab..ya Razzak " 











Alhamdulillah..jom bersyukur dengan nikmat yang ada.








Masa dalam labour room hari tu, sejurus lahirkan baby Aqil..nurse tu cakap camni .."baby boy lagi..yang penting sihat kan.."..seakan kecewa kedengaran..tapi saya sudah bersedia dan bersyukur dengan kurniaan Allah. Saya yakin dan percaya, semua kurniaan Allah itulah yang terbaik dalam kehidupan kami. Semuanya pasti ada hikmah terindah dan pastinya Allah janjikan sesuatu yang lebih baik dan pasti indah pada waktunya.








10 comments:

Terima kasih kerana sudi memberi komen.
Sudi datang dan komen banyak-banyak untuk membolehkan saya menaiktaraf kualiti blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Mockingjay