Pages

Wednesday, February 6, 2013

Kursus GSO mencetus kemantapan motivasi.


Salam bahagia dan penuh semangat hari ini. Saya tidak sempat meng'update' blog ini beberapa hari kerana kesibukan yang sangat-sangat berbaloi. Terima kasih Allah diatas semua yang telah Engkau rencanakan untuk hamba-Mu ini. 

Jom kita terjah suasana penuh semangat yang turut saya sertai  bersama semua mentor CDI dan semua sahabat yang sangat bersemangat sepanjang mengikuti kursus GSO (Getting Started Orentation) Zon Sabah yang telah diadakan pada 3 Februari 2013.





Segmen Detailed Bussiness Plan...Mantap!!! Posisi saya - Tudung merah..


Segmen penerangan produk oleh Mentor saya Cik Suzelah Roslan. Luar biasa..

Speaker yang berjaya mencetus semangat para peserta kursus, Cik Verone Lawrence.

Ada beberapa segmen lagi yang sangat-sangat membuka minda saya pada hari itu. Segmen yang dijayakan oleh Mr. Iskandar, Mr. Harry Micheal dan Cik Riza Mae, cuma saya tidak sempat menyimpan imej mereka disini. Maklumat yang mereka sampaikan sangat-sangat melekat di minda saya sehingga hari ini. Suatu cetusan motivasi yang mencetus satu fenomena luar biasa hebat. 


Mentor CDI - Riza Mae. Mencetus fenomena luar biasa melalui Segmen Declaration. 





Segmen Declaration yang diberikan oleh Cik Riza Mae. Suasana yang mencetus fenomena luar biasa pada hari itu. Masih terkesan kata-kata pengishtiharan yang kami ucapkan pada hari itu..sehinggakan saya sendiri tidak mampu melelapkan mata pada malam itu gara-gara penangan pengishtiharan yang saya sebutkan..motivasi yang menjentik semangat juang yang luar biasa.




Seisi bergambar bersama. Semangat!!!



Satu cetusan emosi dan kata-kata perangsang kejayaan yang diberikan oleh semua mentor CDI telah menambah kemantapan semangat juang saya dalam arena perniagaan. Terima kasih Allah kerana menyalurkan mereka ini dalam susur jalur perjalanan saya menjana kejayaan. Alhamdulillah.


Merasa bangga dengan kejayaan insan-insan tertentu lebih menyemarakkan motivasi kerana kejayaan mereka itu lebih mengandungi nilai-nilai motivasi yang mampu menginspirasikan setiap langkah untuk meraih kejayaan hari ini.

4 comments:

  1. :-) semoga terus maju dan berjaya dlm bidang yang diceburi.

    ReplyDelete
  2. Thnks dear..pernah dengar creatif dreams sebelum ini..jom kita sama2 brjaya dlm creatif dreams..peluang terbuka untuk semua orang kerana semua orang berhak mengecapi kejayaan. Jom rebut peluang ini. :)

    ReplyDelete
  3. dah lama saya tak join motivasi macam nih..pasti sronok ya.. support saya blogger baru..follow me back
    http://nazsue1983.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah follow..sentiasa terbuka utk join segmen penuh motivasi seperti ini. Jom join bersama saya.

      Delete

Terima kasih kerana sudi memberi komen.
Sudi datang dan komen banyak-banyak untuk membolehkan saya menaiktaraf kualiti blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Mockingjay