Pages

Friday, November 16, 2012

Lagu damai.

Selamat bertemu kembali setelah beberapa hari ruangan blog ini tidak terupdate dengan kata indah dari saya. Betul la tu, saya sengaja tulis kata indah. Hanya kata-kata indah yang sangat bagus untuk pengisian ke dalam nurani bagi mencetus suasana hidup yang indah-indah. Betul kan. Hari ini saya berjaya menambah baik pengisian blog saya dengan senarai lagu dendangan artis yang saya gemari. Saya masukkan lagu ini untuk membantu mencetus rasa semangat dan rasa yang luar biasa bagus untuk saya melakar semangat motivasi bersama anda. Harapan saya juga anda yang membaca blog saya turut merasa aura rasa yang saya rasai semasa menulis blog ini. Anda mampu merasakan seperti apa bagusnya perasaan saya hari ini. Betul tak? 

Bak kata Dr. Tuah Iskandar, usah jadi biasa-biasa, tapi jadilah luar biasa. Nak jadi biasa-biasa tak perlukan usaha luar biasa tapi bersedialah berakhir sebagai biasa-biasa. Setakat biasa-biasa apa nak heran, tapi kalau nak jadi luar biasa usahanya tak bolehlah biasa-biasa. Nampak tu. Saya cuba olahkan sesuatu yang luar biasa, pengisian yang luar biasa bagus, lagu yang mencetus rasa luar biasa bagus dan kata-kata indah yang sangat luar biasa indah. Saya tidak kisahkan sangat orang yang mungkin tidak suka cara saya untuk membawa perubahan yang lain dari yang lain, sebab apa yang saya targetkan bukan mencapai kelainan. Saya hanya menetapkan sasaran untuk berkongsi aura rasa yang sangat luar biasa bagus disamping info-info yang saya harapkan memberi manfaat untuk kita semua. Jika anda dapat merasai dan menerima  apa yang cuba saya sampaikan maka tercapailah target saya.

Biar nampak tak berapa laju tapi konsisten bergerak, akhirnya sampai penamat, itu tentu jauh lebih baik daripada berdesup laju tapi tak lama dan tak selalu.
                                     ~ Dr.Tuah Iskandar al-haj ~

Semoga alunan lagu ini mampu mencetus perasaan damai dan sangat bahagia di hati anda. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi memberi komen.
Sudi datang dan komen banyak-banyak untuk membolehkan saya menaiktaraf kualiti blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Mockingjay