Pages

Wednesday, February 13, 2013

Negatif vs Positif.

Salam luar biasa bagusss dari saya. Saya baru selesai menelefon pelanggan yang sangat teruja mengetahui lebih lanjut tentang CDI. Dia yang saya maksudkan ialah salah seorang kenalan dari Facebook. Itulah kelebihan dan kemudahan yang boleh kita gunakan hari ini, hanya melalui laman Facebook kita sudah boleh memberi perkongsian maklumat bermanfaat di samping memudahkan kerjaya kita dengan syarat kita mengaplikasikan kemudahan yang ada ini dengan cara yang sebaik-baiknya. Semuanya pasti akan mengembalikan semula manfaat yang tidak terkira kepada kita tanpa disangka-sangka. Semua laman ini ( facebook dan blog) telah banyak membantu kerjaya saya dalam CDI.






Saya pernah berfikiran negatif hampir semua perkataan awal diatas. Masih belum terlambat untuk merubah pendirian dan pengaruh negatif yang bermaharaja dalam minda kita. Mari kita mulakan langkah dan perubahan positif mulai hari ini untuk merealisasikan impian-impian besar kita itu. Semoga semuanya dipermudahkan dan kita sentiasa diberi kekuatan meneruskan langkah yang telah kita mulai. Amiiin.

When something seems impossible, remember that for the Almighty it is simple & easy. Call out to Him truly & witness the great miracle!  
                       ~ Kata-kata perangsang oleh Riza Mae - Mentor CDI Sabah. ~
                                                                                          

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi memberi komen.
Sudi datang dan komen banyak-banyak untuk membolehkan saya menaiktaraf kualiti blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Mockingjay