Pages

Saturday, November 10, 2012

Cara Mengesan Camera Di Dalam Hotel | OgysiJemariSeni

Cara Mengesan Camera Di Dalam Hotel | OgysiJemariSeni

Saya sangat suka maklumat yang ditulis oleh sahabat blog saya ni.
Sangat bermanfaat kepada saya.
Selama ni, kalau menginap di mana-mana hotel, tidak pernah sekali terfikir tentang sepertimana yang tercetus dari fikiran semacam ni.
Inilah infomasi dan tip-tip yang sangat berkenan di hati saya. 


Area-area yang berkemungkinan diletakkan kamera oleh pihak yang tidak berperikemanusiaan.



Moral dari info ini.
  • Sentiasa berhati-hati dan berwaspada pada persekitaran walau di mana anda berada.
  • Jangan malas nak cheak up setiap kali menginap mana-mana hotel.
  • Lebih baik menumpang sekejap di rumah saudara-mara yg hampir dengan tempat yang anda kunjungi, boleh juga dipanjangkan hubungan silaturrahim.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi memberi komen.
Sudi datang dan komen banyak-banyak untuk membolehkan saya menaiktaraf kualiti blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Mockingjay