Pages

Friday, January 4, 2013

Sambungan kisah lepas.


Salam satu Malaysia. Agak lama juga saya tidak menggunakan kata-kata keramat ini. Salam ikatan yang mencetus satu perpaduan untuk mengeratkan ikatan hubungan persaudaraan tanpa mengira kepelbagaian bangsa dan kepercayaan agama. Semoga perpaduan kita tetap terpelihara sehingga hujung hayat dunia ini.

Hari ini saya sambung lagi kisah bagaimana saya telah mendapat kunjungan dari Duta CDI, Suzelah Roslan. Saya masih ingat hari tu beliau datang di rumah ini bersama seorang lagi Leader CDI Sabah, Harry Micheal.



Suzelah Roslan dan Harry Micheal.



Brand New Premier of CDI Sabah 2012



Saya sangat teruja untuk memberi perkongsian semangat dan kewibawaan mereka berdua. Saya telah terinspirasi dengan komited kedua-dua mereka ini dalam usaha meluaskan lagi tapak Francais perniagaan CDI ini di seluruh Sabah bersama beberapa lagi Team Leader CDI. Walaupun mereka sudah dikenali ramai dan tersenarai sebagai Duta CDI di Sabah, mereka tetap memiliki ciri-ciri kepimpinan, sangat dedikasi dan murah hati. Sikap inilah yang melengkapkan ciri-ciri seorang pemimpin yang berjaya di mata saya. Mereka telah berjaya mencetus kejayaan kami dalam CDI. Mereka jugalah yang telah mencorak semangat juang dan kejayaan kepada saya. Semoga mereka tetap bersemangat memantau setiap langkah sumbang kami dalam arena perniagaan CDI ini. 

Inilah perkongsian hari ini. Kehadiran CDI di Sabah telah mencetus semangat perpaduan dan setiakawan di kalangan kami semua. Kami juga telah disatukan seperti sebuah keluarga harmoni tanpa mengira warna kulit, bahasa dan agama. Inilah cetusan luarbiasa yang dapat saya deskripsikan tentang CDI. Kami telah bersatu dibawah payung CDI. Kami juga telah menemui kejayaan disini. Aura motivasi yang luar biasa bagus sentiasa gemilang disini asbab cetusan dari berkat Illahi melalui  CDI. Mari bersama kami merasai aura luar biasa bagus bersama CDI. Kami sentiasa menunggu kehadiran anda. Tidak ada kuasa autoriti disini. Kita tetap sama dalam satu tujuan perjuangan mencipta kejayaan luar biasa yang luar biasa gemilang.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi memberi komen.
Sudi datang dan komen banyak-banyak untuk membolehkan saya menaiktaraf kualiti blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Mockingjay