Pages

Wednesday, December 19, 2012

Kata-Kata Motivasi




Salam luar biasa positif dari saya.
Saya masukkan entri ini kerana hanya dengan cara ini saya boleh mengupdate blog saya untuk tatapan semua.
Setelah berhari-hari saya tidak boleh sign in melalui setting laman  blog. Hampir dua minggu. Tapi melalui youtube dapat pula. Hanya login melalui youtube. Kesian kan. Cubaan. Ini bukan main-main, ini betul-betul kejadian. Mungkin ada sesetengah widget atau yang berkaitan telah mengganggu sistem dalam setting blog saya agaknya. Betul-betul cubaan.

Hampir semua perkara di dunia ini membahagiakan.
                                - DR. HM Tuah Ithnain Iskandar -


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi memberi komen.
Sudi datang dan komen banyak-banyak untuk membolehkan saya menaiktaraf kualiti blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Mockingjay